چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید یک وب سایت داشته باشیم ؟  این سوالی است که همه از خود می پرسند.داشتن یک وب سایت یک راه عالی برای معرفی کسب و کار می باشد. ساخت یک وب سایت باعث می شود که شما خود را به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و امکانات کاری خود برای دیگران توضیح دهید.اینترتن یک فرصت عالی برای شما است تا بتوانید برای خود مشتری جذب کنید .

یکی از دلیل اینکه چرا باید یک وب سایت داشته باشیم؟ همین جذب مشتری برای ارائه کسب و کار خود می باشد.با داشتن یک وب سایت در واقع یک رسانه داریم جایی که می توانیم در آن حرف های خود را بزنیم و با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنیم .

سایت روبی وب با تجربه و مهارت بالا در ساخت وب سایت ها حاضراست به شما درساخت یک وب سایت عالی کمک کنند. روبی وب امکانات بروز شده فراوانی برای اینکه شما بتوانید برای کسب و کار خود یک وب سایت درست کنید در اختیار دارد و می تواند کمک کند که شما در صفحه اول گوگل قرار گرفته و بازدید کنندگان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

وقتی که شما در وب سایت خود خدمات و کسب و کار خود را ارائه می دهید مشتری ها  در مدت زمان کوتاهی به سمت شما جذب می شوند . درحالی که در گذشته موجبور می شدید که برای ارائه خدمات خود مدت زمان طولانی برای جذب مشتری وقت بگذارید.

با راه اندازی وب سایت خود باعث کاهش هزینه ها و اینکه اگر مشتری ها از خدمات شما راضی باشند این امتیاز بالای برای وب سایت شما می شود .چون مشتری ها وب سایت شما را برای ارائه خدمات عالی به دیگر دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و این یعنی تعداد بی شماری از بازدید کنندگان برای وب سایت شما است .

داشتن یک وب سایت این امکان را به شما می دهد که شبانه روز و 24 ساعات در خدمت کشتری ها باشید و به سوالاتی که آنه از شما می پرسند به صورت آنلاین جواب دهید.

پس تا اینجا تا حدودی به  جواب سوال خود که چرا باید یک وب سایت داشته باشیم ؟ رسیده ایم.داشتن یک وب سایت می تواند باعث یک رابط تجاری خوب برای شما باشد..

داشتن یک وب سایت برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید از روش های تبلیغاتی بیشتری استفاده کنید.و یکی از مهمترین این تبلیغات در گوگل است.

شما می توانید برای وب سایت خود یک ایمیل اختصاصی داسته باشید.یک مزیت دیگر وب سایت امکان تحلیل و ارزیابی دقیق است که این ارزیابی با استفاده از ابزار دیجیتالی است.

داشتن یک وب سایت مزیت بالاتری نیز دارد و آن کاهش مصرف کاغذ است چون در گذشته با بریدن درخت ها کاغذ فراهم می کردند امروزه با  وجود این وب سایت در استفاده و بریده شدن درخت ها  صرف جویی می شود.

داشتن یک وب سایت راهی برای کم کردن هزینه برای دیده شدن و افزایش در آمد می باشد و راهی برای ارتباط مستمر با مشتریان و تاثیر گذاشتن بسیار زیادی  برای سود آوری کسب و کار شما می شود.

باز شدن کانال های ارتباطی و بازار یابی ، جمع آوری اطلاعات مشتریان ، خریدهای اینترنتی ،اعتبار کسب و کار برای شما و غیره .....از عواملی است که نشان می دهد که چرا  باید یک وب سایت داشته باشیم ؟



دلایل اصلی این که چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟

در زیر به چند دلیل اصلی داشتن یک وبسایت اشاره می کنم:

1-جلوگیری از اتلاف زمان

یک وبسایت میتواند همیشه در هر مکانی بصورت 24 ساعته در دسترس همگان باشد که این امر سبب شده کلی از وقت اتلاف شده برای مراجعه سنتی به انجام خرید یا امورات روزمره کاهش چشمگیری کند .

2-مادامالعمر بودن:

یک وبسایت اگر پشتیبانی خوبی داشته باشد و انتخاب شرکت طراحی سایت خود را درست انجام داده باشید می تواند به شما یک عمر خدمت کند. یک کارمند مادامالعمر ، ارزان و همیشگی

3-هزینه نگهداری پایین:

شاید برای شروع کار کمی هزینه پرداخت کنید که پرداخت این هزینه هم بستگی به شرکت طراحی سایت دارد اما بعد از طراحی سایت فقط کافیست سالانه مبلغی برای نگهداری فایل ها و تمدید دامنه سایت پرداخت کنید که بسته به فعالیت شما بین 50 تا 200 هزار تومان در سال هزینه بر خواهد بود.

4-تعلیم مشتریان:

شاید شما بعد از ارائه محصول یا خدمات نحوه کار با یک محصول را باید به مشتریان آموزش دهید. 3دو راه وجود دارد:

- می توانید کنار هر محصول یک کاتالوگ راحی کنید که کمی هزینه بر هست

-می توانید به هر مشتری بصورت تلفنی آموزش دهید که وقت شما را خواهد گرفت.

-می توانید یک سایت راه اندازی کنید و آموزش های متنی و ویدیویی کار با آن محصول را در سایتتان قرار دهید.

با روش سوم که بهترین روش موجود در دنیای امروز است می توانید تماس های چند ساعته مشتریان را به تماس های یک دقیقه ای تبدیل کرده و وقت با ارزش خود را صرف آموزش چند باره نکنید.

5-تبلیغات بیشتر

شما با وبسایتتان می توانید تبلیغات بیشتری داشته باشید و برند ، محصول و خدمات خود را معرفی کنید. بازاریابی آنلاین این روزها باعث رشد اکثر کسب و کار ها شده و در آمد خوبی را برای کسب و کارهایی که سایت اینترنتی دارند. شما می توانید با راه اندازی بخش مقالات سایتتان ، مشتریان جدیدی را با محصولات و خدمات خود آشنا سازید.

 

6-اطلاع رسانی سریع تر

وب سایت اين امكان را به شما میدهد تا در کوتاه ترین زمان ممکنه، مشتریان پی به تغييرات و محصولات جديد برده و از آخرين اخبار سایت شما مطلع شوند. حتی موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو، بینگ اطلاعات سایت شما را به کاربران اینترنت پیشنهاد میدهند.

7-پشتیبانی و رفع مشکلات به شیوه بهتر

وب سایت اين امكان را به مشتریان شما میدهد تا در هر ساعت شبانه روز، مشکلات احتمالی خود را در خصوص محصولات یا خدمات با شما در میان بگذارند. شما نیز برای پشتیبانی از خدمات ارائه شده، نیاز به مکان فیزیکی ندارید.

8-طیف تبلیغاتی گسترده تر

محصولات و خدمات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت 24 ساعته در دسترس است و هزینه زمانی و مالی کمتری برای شما دارد. بازديدکنندگان سایت شما، از يک منطقه يا شهر خاصی نخواهند بود. بلکه خدمات شما به کل جهان عرضه میشود و هزينه تبليغات در اينترنت و معرفی وب سايت شما نسبت به ساير رسانه ها به مراتب ارزانتر میباشد.

 

9-بازاریابی قوی

با بوجود آمدن سایت ها فروش محصولات نسبت به نوع سنتی پیشرفت های چشمگیری پیدا کرد. یک وبسایت بازاریاب کارفرما و یا فروشنده شده و بدون هزینه میتوان اجناس مورد نظر را به فروش و به سهولت به دست مشتری رسانید.

10-کسب درآمد فقط از طریق داشتن وبسایت

کسانی که به دنبال پیشرفت در فروش و یا کسب درآمد هستند داشتن یک وبسایت خوب مطمئن ترین راه برای رسیدن آنها به خواسته هایشان میباشد .

 

11-درآمدزایی

بوسیله یک سایت میتواند علاوه بر کسب در آمد از طریق معرفی و فروش محصولات از طریق فروشگاه سایت ، می توان با ایجاد فضای تبلیغاتی و معرفی سایت های دیگر در سایت خود از این طریق نیز به کسب در آمد پرداخت .

12-اطلاع رسانی راحت و سریع به مشتریان

چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟ داشتن یک وب سایت همانند یک کاتالوگ عمل میکنه اما با مزیت های بسیار، بروز رسانی اطلاعات در وبسایت ها بسیار آسانتر از تغییر اطلاعات در کاتالوگ ها و بروشور ها می باشد و در واقع  بدون اتلاف وقت و هزینه به راحتی می توان تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت ها را به اطلاع مشتریان رساند. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ هزینه زیادی نیاز می باشد اما برای یک وبسایت کافیست هزینه ی کمی برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن میلیون ها کاربر می توانند از کاتالوگ های آنلاین شما در سایت تان بازدید کنند.

13-پشتیبانی و رفع مشکلات به شیوه های نوین

داشتن وب سایت این امکان را به مشتریان میدهد تا در هر ساعتی از شبانه روز، مشکلات احتمالی خود را در خصوص محصولات یا خدمات با  در میان بگذارند. کاربران نیز برای پشتیبانی از خدمات ارائه شده، نیاز به مکان فیزیکی ندارند.

 

 

سایت روبی وب شما را برای رسیدن به اهدافی که در بالا گفته شد یاری می رساند با گرفتن  تماس با همکاران ما شما می توانید نظرات و خواسته های خودرا با آنها در میان گذاشته تا بتواند در اسرع وقت برای شما یک وب سایت ساخته و در اختیارشما قرار بدهند.